Nuotoliniai edukaciniai užsiėmimai Lietuvos nacionaliniame dailės muziejuje moksleiviams ir darželinukams

Užsiėmimai vedami nemokamai iki balandžio 30 d.

VILNIAUS PAVEIKSLŲ GALERIJA

 

Laiškas Vilniui

 

4 – 10 klasių moksleiviams

 

Ant ko buvo parašytas Gedimino laiškas, kuriame pirmą kartą paminėtas Vilniaus miesto vardas? Kodėl rašyta būtent tokiomis raidėmis?

 

Moksleiviai susipažins su kaligrafijos istorija, rašto stiliais ir priemonėmis.

 

 

Grafikos labirintai

 

4-10 klasių moksleiviams

 

Ar visi atspaudai galėtų būti pavadinti grafikos kūriniais? Kodėl grafikos kūrėjui reikia tvirtų rankų? Moksleiviai susipažins su grafikos technikomis ir kūrybine raiška.

 

 

 

Užsiėmimus veda edukatorė Jolanta Sereikaitė

 

Informacija teikiama ir užsakymai priimami tel. 8 659 58056, el. p. jolanta.sereikaite@lndm.lt, jolantasereikaite@gmail.com

 

 

 

NACIONALINĖ DAILĖS GALERIJA

 

Natiurmortas ant stalo

 

1-5 klasių moksleiviams

 

Apsidairę kambaryje pamatysite daiktų, kuriuos labai saugote, kitus naudojate kasdien, kažką gal ruošiatės išmesti? Neskubėkite, bet kuris daiktas gali tapti natiurmorto dalimi!

 

Užsiėmimo metu virtualiai pasivaikščiosite po Nacionalinę dailės galeriją, sužinosite, kokius daiktus dailininkai taip mėgo, kad net „įdėjo” į savo kūrinius, o vėliau patys pažaisime daiktų dėliones.

 

Reikalingos priemonės: telefonas su fotografavimo galimybe (nebūtinai).

 

 

Pasivaikščiojimai po Vilnių meno kūriniuose

 

5-9 klasių moksleiviams

 

Šie keisti metai privertė kitaip pamatyti vietą, kurioje gyvename. Gal geriau įsižiūrėti, įsiklausyti? Šio užsiėmimo metu virtualiai pasivaikščiosime po Vilnių. Pamatysite, koks jis buvo prieš šimtą metų, ką įdomaus jame pamatė menininkai, ką užfiksavo savo paveiksluose, nuotraukose, grafikos kūriniuose. Nustebsite, kiek skirtingų pavidalų gali įgauti tas pats miestas! Antroje užsiėmimo dalyje kviesime piešti savo aplinkos žemėlapį ir iš visų piešinių sudėlioti unikalų savo klasės miesto žemėlapį.

 

Reikalingos priemonės: popierius, piešimo priemonės, telefonas su fotografavimo galimybe.

 

 

Skulptūrų maršrutas Žaliasis tiltas – Nacionalinė dailės galerija

 

8-12 klasių moksleiviams

 

Ar žinojote, kad eidami pėsčiomis nuo Žaliojo tilto iki Nacionalinės dailės galerijos galite pamatyti net 5 skulptūras? Užsiėmimo metu sužinosite, ką jos atskleidžia apie save, kūrėjus ir Lietuvos istoriją. Vėliau virtualiai užeisite į Nacionalinę dailės galeriją ir pamatysite, kokios dar skulptūros galėtų atsirasti mieste. Kviesime sukurti ir savo projektą pasirinktai miesto erdvei.

 

Reikalingos priemonės: baltas ir spalvotas popierius (geriau storesnis), žirklės, klijai popieriui.

 

 

 

Informacija teikiama ir užsakymai priimami el. p. edukacija@ndg.lt, tel. (8 5) 219 59 61.

 

Užsiėmimai gali vykti mokyklos naudojamoje virtualioje platformoje arba galerijos edukatorių siūlomoje (Zoom, Teams).

 

 

RADVILŲ RŪMŲ DAILĖS MUZIEJUS

 

Fot. Gintarė Grigėnaitė

Protesto meno teritorija

 

9–12 klasių moksleiviams

 

Virtualiai susipažinsime su parodos ,,Protesto menas: sovietmečio nepaklusnieji“ menininkų, kūrusių ideologinio diktato, cenzūros ir judėjimo laisvės ribojimo sąlygomis septintojo–devintojo dešimtmečio Sovietų Sąjungoje, kūryba. Diskutuosime apie kūrėjų meninį ir idėjinį gyvenimą, draudimus ir cenzūrą, kūrybinės laisvės siekį. Protesto meno teritorijoje atliksime kūrybines užduotis, ieškosime menininkų ,,paslėptų“ minčių.

 

Užsiėmimas vedamas Zoom platformoje.

 

 

Fizikos ir dailės pamoka „Camera obscura – tamsioji kamera“

 

7–8 klasių moksleiviams

 

Aptarsime teoriją, kad staigus posūkis realistinio vaizdavimo link Renesanso epochos dailėje yra optinių prietaisų, tokių kaip išgaubti veidrodžiai, camera obscura (liet. tamsus kambarys), naudojimo rezultatas. Prisiminsime šviesos sklidimo dėsnį, atidžiau pažvelgsime į senosios dailės kūrinius, atliksime užduotis ,,Tamsioji kamera“ ir ,,Dailės istorija“.

 

Užsiėmimas vedamas Zoom platformoje bendradarbiaujant su fizikos mokytojais.

 

 

Tikybos pamoka „Biblijos abėcėlė“

 

9–12 klasių moksleiviams

 

Susipažinsime su Kornelio van Harlemo (1562–1638) paveikslu, kuriame ieškosime paslėptų simbolių arba jų reikšmių ir kūrinyje esančių paralelių, jungsime į visumą simbolius bei alegorijas. Tyrinėdami paveikslą, pastebėsime daiktus, įamžintus įvykius arba reiškinius nevienpusiškai, netradiciškai, įžvelgdami ne tik akivaizdžias, bet ir paslėptas savybes bei sąsajas. Stebėdami paveikslo reprodukciją pristatysime savo interpretacijas, atliksime kūrybinę užduotį.

 

Užsiėmimas vedamas Zoom platformoje bendradarbiaujant su tikybos mokytojais.

 

 

Informacija teikiama ir užsakymai priimami tel.: 8 659 58066, el. p. radvilos.edukacija@lndm.lt

 

 

TAIKOMOSIOS DAILĖS IR DIZAINO MUZIEJUS

 

Madų vėjai

 

1-5 klasių moksleiviams

 

Kiekvienas jūsų pamėgtas dėvimas darbužis kažkada buvo tik nedidelis eskizas ar modelis. Šiandien kiekvienas valandėlę tapkime kostiumo dizaineriu ir patirkime, kaip smagu modeliuoti drabužius. Kūrybinėje dirbtuvėje pasikalbėsime apie kostiumo istoriją ir šiuolaikinę madą bei susikursime savo kostiumo modelį: pagal iš anksto pasiruoštus trafaretus pasigaminsime popierines lėles ir kursime joms sukneles, kostiumus. Spektras labai platus: galime kurti nuo istorinio kostiumo ar klasikos iki sporto komandos ar astronautų kostiumų.

 

Užsiėmimui pasiruoškite nedidelį, 15-20 cm ilgio pagaliuką, tai gali būti medinis vienkartinis iešmukas kepsniams, kokteilių šiaudelis ar tiesiog ilgesnis pieštukas. Iš jo pasidarysime šios madingos lėlės laikiklį, kad karantinui pasibaigus ir susitikę mokykloje galėtumėte surengti teatralizuotą lėlių madų šou ant mokyklinio stalo. Dar reikės vieno storesnio A4 formato piešimo popieriaus lapo,  žirklių, lipnios juostos arba lipalo (PVA klijų), spalvotų pieštukų ir/arba flomasterių ir gero madų vėjo!

 

Trukmė apie 60-70 min.

 

 

Pabaisos ir šviesa

 

Pradinių klasių moksleiviams

                                              

Iš ankstyvos vaikystės žinome, kad vakarais ir ypač naktimis, kai užgula tamsa, įprasti daiktai gali pavirsti gąsdinančiais judančiais padarais: šešėliai – juodomis pabaisomis, krebždesiai – vaiduokliais… Šiais laikais dar pasklido nematomi virusai, kurių taip pat tenka baimingai saugotis! Pabandykim sukurti linksmą interaktyvų piešinį, kuriame šviesa nugali baimes ir paskleidžia žinojimą, kas gi yra tie nematomi padarai, kurie bando pasislėpti tamsoje. Visus juos pamatysime apšvietę žibintuvėliu.

 

Mums prireiks:

juodo storo permanentinio flomasterio (žymeklio);

celofaninės įmautės popieriui (geriau storesnės, paprašyti tėvų);

spalvotų pieštukų;

dviejų baltų A4 formato popieriaus lapų (vienas gali būti plonas rašomasis, antras – geriausia vatmanas arba bent akvarelinis – žibintuvėliui nupiešti);

juodo popieriaus lapo (būna spalvoto popieriaus rinkiniuose);

žirklių, paprasto pieštuko, trintuko.

 

Prieš pradėdami kurti piešinį pažiūrėsime trumpą filmuką, kuris vadinasi „Pabaisos ir šviesa“.

 

                              

Kinetinis piešinys. Augalai milžinai

 

Pradinių klasių moksleiviams

 

Piešinys, kuriam įkvėpsime gyvybę, primins tikrą stebuklą, ir tai – ne juokas! Žingsnis po žingsnio mes kursime ir sukursime darbelį, kuris pradžiugins jus ir nustebins jūsų tėvelius, nes tai – judantis, tartum savaime nusispalvinantis piešinys! Tik prieš pradedant visiems vertėtų pagalvoti, kokius augalus labiausiai mėgstate. Įprastos gėlės, taip pat kaktusai, ananasai, vijokliai, orchidėjos ar stebuklingi, nežemiški, fantastiniai augalai – tinka visokie, svarbiausia juos nupiešti tartum milžinus ir ryškiai nuspalvinti.

 

Mums prireiks:

juodo storo permanentinio flomasterio;

celofaninės įmautės popieriui (geriau storesnės, paprašyti tėvų);

spalvotų pieštukų;

dviejų baltų A4 formato popieriaus lapų (vienas gali būti plonas rašomasis, antras – geriausia vatmanas arba akvarelinis;

paprasto pieštuko, trintuko.

 

 

Edukatoriai: Gustas Jagminas +37067369537; Karolina Kunčinaitė +37068537796

 

Mokytojas pakviečia edukatorių atsiųsdamas prisijungimo nuorodą į savo mokyklos įprastą naudojamą platformą (Zoom, Google Classroom meet ar kitą).

 

Informacija teikiama ir užsakymai priimami taikomasis.edukacijos@lndm.lt

 

 

 

VYTAUTO KASIULIO DAILĖS MUZIEJUS

 

Vytautas Kasiulis. Paryžiaus Dievo Motinos katedra. 6 dešimtmetis

Vytautas Kasiulis Paryžiuje

 

5-10 klasių moksleiviams

 

Karantino sąlygomis siūlome virtualiai susipažinti su Vytauto Kasiulio (1918-1995) gyvenimu ir kūriniais. Keliausime nuo gimtojo Simno iki karo pabėgėlių stovyklos Freiburge ir galutinės stotelės Paryžiaus, kuriame dailininkas praleido didžiąją dalį gyvenimo. Kaip keitėsi Vytauto Kasiulio paveikslų spalvos ir stilius, kaip įkvėpdavo išsvajoto didmiesčio vaizdai – visa tai sužinosite per nuotolinį užsiėmimą, pagrįstą darbų reprodukcijų ir dokumentinių nuotraukų archyvu.

 

Įkvėpti dailininko paveikslų, atliksime kūrybines užduotis.

 

Trukmė apie 30 min.

 

 

 

Vytautas Kasiulis. Moteris pas dailininką. 1948

Vytauto Kasiulio gyvenimo ir kūrybos spalvos

 

5-12 klasių moksleiviams

 

Virtuali ekskursija

 

Susipažinsite su permainingu garsaus dailininko gyvenimu ir spalvingu jo kūrybos pasauliu.

 

 

Trukmė – 30-45 min.

 

 

 

 

 

Paslaptys, kurias slepia meno kūriniai

 

Tebesitęsiant karantinui, kai negalima lankytis muziejuose gyvai, siūlome Vytauto Kasiulio dailės muziejuje parengtą parodą „Įminti Paryžių: Vilniaus dailės akademijos rezidencijos Cité Internationale des Arts istorijos“ pamatyti virtualiai, per meno kūrinių fotografijas. Susipažinsime su Eglės Ridikaitės, Aistės Kisarauskaitės, Dainiaus Liškevičiaus, Agnės Jonkutės, Tomo Daukšos, Dariaus Žiūros ir kitų menininkų kūriniais.

 

Šį edukacinį užsiėmimą gali išbandyti bet kurios amžiaus grupės moksleiviai.

 

Trukmė apie 30 min.

 

 

Užsiėmimai vedami Microsoft Teams ir Zoom platformose.

 

Informacija teikiama ir užsakymai priimami tel. 8659 57530, kasiulio.muziejus@lndm.lt

 

 

 

LAIKRODŽIŲ MUZIEJUS

 

Senoviniai laikrodžiai

 

1-5 klasių moksleiviams

 

Kaip atrodė senoviniai laikrodžiai? Kaip jie veikė?

 

Moksleiviai susipažins su saulės, vandens, žvakės, smėlio laikrodžiais.

 

Kontaktinis tel. 868462231

 

 

 

 

Senovės civilizacijų laiko samprata ir skaičiavimas

 

6-12 klasių moksleiviams

 

Laiko sampratoje įsikūnija epochos pasaulėjauta, gyvenimo ritmas.

 

Kiekviename amžiuje ji kito. Kaip laiką suprato ir skaičiavo pirmykštis žmogus?

 

Apie tai diskutuosime užsiėmimo metu.

 

Kontaktinis tel. 868462231

 

 

Meno pinklės

 

7-12 klasių moksleiviams

 

Kaip kito laikrodžių apdaila skirtingose meno epochose?

 

Klaidžiosime po skirtingus laikotarpius ir bandysime įveikti suktas užduotis.

 

Tik geriausi detektyvai gali išnarplioti meno pinkles!

 

Kontaktinis tel. 863860113

 

 

Virtuali ekskursija

 

5-10 klasių moksleiviams

 

Kokias paslaptis slepia Laikrodžių muziejaus ekspozicija?

 

Jas atrasti ir atskleisti galime vaikščiodami po muziejų bei įmindami užduotis virtualiai!

 

 

 

 

Informacija teikiama ir užsakymai priimami el. p. laikrodziu.muziejus@lndm.lt

 

Nuotoliniai edukaciniai užsiėmimai vedami Zoom ir Teams platformose.

 

 

 

PRANO DOMŠAIČIO GALERIJA

 

EDUKACIJA IKIMOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKAMS

 

Pasakos muziejuje. Kaip žuvytė vandenyną perplaukė

pagal Č. Janušo tapybos ekspoziciją

 

Žuvytė iš mažo ežerėlio perplaukė neaprėpiamą vandenyną! Paveikslai pakvies mus į nuotykių kupiną kelionę su tapytojo Č. Janušo paveikslais, iš kurios sugrįšime sukūrę žuvytės keliauninkės atvaizdą.

 

Medžiagos ir priemonės: spalvotas plonas popierius, žirklės, pieštukiniai klijai.

 

 

Nuo lašelio iki debesies

 

Tapytojo Č. Janušo paveikslai ir mūsų sukurtas lašelis papasakos apie nuostabią vandens kelionę nuo šaltinio per upelius, upes, marias, jūras, vandenynus iki… debesies!

 

Medžiagos ir priemonės: standus popierius, spalvoti pieštukai arba vaškinės kreidelės, pieštukiniai klijai, žirklės.

 

 

Šarangė varangė po suolu susirangė

pagal įvairias galerijos ekspozicijas

 

Kai įminsime keletą mįslių, du mieli personažai – lapė ir šuniukas – palydės mus į stebuklingą gyvūnų šalį, kuri visai čia pat, paveiksluose. Susipažinę su laukiniais ir naminiais gyvūnėliais, kursime labiausiai patikusį gyvūną.

 

Medžiagos ir priemonės: spalvotas plonas popierius, spalvoti pieštukai arba flomasteriai, žirklės.

 

 

Kiekvienam paukšteliui savi nameliai

pagal įvairias galerijos ekspozicijas

 

Vienas paukštis suka lizdą melduose, kitas – ūbauja paveikslo gilumoje, trečio tik cypcėjimas girdisi, o ketvirto liko tik pėdutės ekrane… Paslaptingi garsai ir smagios užduotys padės mums pažinti paukščių pasaulį ir surasti jiems namus.

 

Medžiagos ir priemonės: baltas popierius, paprastas pieštukas.

 

 

EDUKACIJA PRADINIŲ KLASIŲ MOKINIAMS

 

Pasakos muziejuje. Kaip asiliukas draugą surado

pagal P. Domšaičio tapybos ekspoziciją

 

Asiliukas iškeliavo į Afriką ieškoti savo draugo dailininko… Pasekę pasaką ir aptarę paveikslus, piešime istorijas, tinkančias knygutei ar filmukui, ir pasakosime jas savo draugams.

 

Medžiagos ir priemonės: baltas standus popierius, spalvoti pieštukai.

 

 

Pasakos muziejuje. Kaip žuvytė vandenyną perplaukė

pagal Č. Janušo tapybos ekspoziciją

 

Žuvytė iš mažo ežerėlio perplaukė neaprėpiamą vandenyną! Paveikslai pakvies mus į nuotykių kupiną kelionę, iš kurios sugrįšime sukūrę žuvytės keliauninkės atvaizdą.

 

Medžiagos ir priemonės: spalvotas plonas popierius, žirklės, pieštukiniai klijai.

 

 

Pasakos muziejuje. Apie geležinį vilką ir Lietuvos kunigaikščių žygius

pagal V. Kašubos skulptūrų ekspoziciją

 

Legenda pasakoja, kad kunigaikštis Gediminas susapnavo pranašišką sapną ir įkūrė naują sostinę. O tuo metu prie Baltijos jūros, Palangoje, kunigaikštis Kęstutis… Pasekę pasaką ir apžiūrėję skulptūras, lipdysime patikusius pasakos veikėjus.

 

Medžiagos ir priemonės: plastilinas, lentelės lipdyti.

 

 

Pasakos muziejuje. Kartą senojoje Klaipėdoje…

pagal taikomosios dailės parodą „D. Varkalio kolekcija“

 

Prekeiviai iš tolimų kraštų atkeliaudavo į senosios Klaipėdos turgų. Bet vieną dieną turguje prasidėjo keisti įvykiai… Pasekę pasaką ir apžiūrėję parodos eksponatus, kursime ir vaidinsime linksmas istorijas.

 

Medžiagos ir priemonės: baltas standus popierius, žirklės, spalvoti pieštukai, pieštukiniai klijai.

 

 

Metų laikų malūnas

pagal įvairias galerijos ekspozicijas

 

Iš visų jėgų suksime metų laikų ratą: stebėsime, kaip iš ledo gniaužtų išsivaduoja upelis, mėgausimės vasariškos jūros vaizdais, grožėsimės rudenio mišku. Visų metų laikų spalvas ir nuotaikas įkurdinsime malūno sparnuose.

 

Medžiagos ir priemonės: baltas popierius, spalvoti pieštukai arba flomasteriai, žirklės.

 

 

Kas slepiasi Kuršių nerijos miškuose?

pagal įvairias galerijos ekspozicijas

 

Dailininkų nuo seno pamėgtoje Kuršių nerijoje gyvena daugybė paukščių ir žvėrių. Žinome, o gal ir patys matėme, briedžius, šernus. O kiti gyvūnai? Parodoje tapybos ir grafikos kūriniai atskleis, kas slepiasi Kuršių nerijos miškuose, o linksmas žaidimas padės ne tik pažinti jų būdą, bet ir išgirsti balsus. Nupieštus gyvūnus apgyvendinsime spalvingame fantazijos miške.

 

Priemonės: standus popierius, spalvoti pieštukai, žirklutės.

 

 

EDUKACIJA VIDURINIŲ IR AUKŠTESNIŲ KLASIŲ MOKINIAMS

 

5–8  klasėms

 

O tuo metu Klaipėdoje… atsirado Mėmelis!

pagal įvairias galerijos ekspozicijas

 

Lietuva turėjo vieną karalių, o kiek jų turėjo Klaipėda? Kuris pavadinimas atsirado anksčiau – „Klaipėda“ ar „Mėmelis“? Kas įkūrė mūsų miestą, kas buvo jo aršūs priešai? Kelionė į mūsų miesto praeitį įvairiose galerijos ekspozicijose taps tikru galvosūkiu, kurį išspręsti padės žinios ir išradingumas, skaidrių dėlionės ir jūsų nupieštas Klaipėdos bokštas.

 

Medžiagos ir priemonės: standus popierius, spalvoti pieštukai.

 

 

Spalvų pasaulyje

Pagal įvairias galerijos ekspozicijas

 

Sužinosime apie spalvas ir jų  savybes, dailininkus ir mokslininkus, kurie tyrinėjo ir eksperimentavo su spalvomis, eksperimentuosime patys  ir  kursime spalvų suktukus.

 

Medžiagos ir priemonės: baltas popierius, spalvoti pieštukai arba vandeniniai dažai.

 

 

9–12 klasėms

 

Apie dailės žanrus. Natiurmortas

pagal P. Domšaičio ir Č. Janušo tapybos ekspozicijas

 

Aptarsime natiurmorto žanrą ir rūšis, komponuosime natiurmortus iš daiktų, kuriuos rasime savo aplinkoje.

 

Medžiagos ir priemonės: baltas popierius, spalvoti pieštukai.

 

 

Apie dailės žanrus. Portretas

pagal P. Domšaičio ir Č. Janušo tapybos  ir  V. Kašubos skulptūros ekspozicijas

 

Apžiūrėsime galerijoje eksponuojaus portretus, trumpai aptarsime portreto žanro istoriją, sužinosime ar sunku pozuoti, kai tapomas tavo portretas, pabandysime sukurti savo autoportetą.

 

 

Byla Nr. 1: Dailininko Prano Domšaičio pėdsakais

 

Tapsime beveik detektyvais ir pradėsime tyrimą – susipažinsime su nuostabia ir paslaptinga dailininko Prano Domšaičio, kurio vardu pavadinta mūsų galerija,  gyvenimo ir kūrybos istorija.

 

 

Edukaciniai mini turai, skirti 512 klasėms

 

Kviečiame į nedidelius virtualius edukacinius turus, kuriuose pasakosime apie  galerijoje pristatomus dailininkus ir jų kūrinius:

„Tapytojo Prano Domšaičio kūryba“

„Skulptoriaus Vytauto Kašubos kūryba“

 

 

 

Informacija teikiama ir užsakymai priimami el. p. domsaicio.edukacija@lndm.lt tel. 8 615 67288

 

Užsiėmimai vedami platformose Zoom arba Microsoft Teams.

 

 

PALANGOS GINTARO MUZIEJUS

 

Gintaro savybės

 

1-5 klasių moksleiviams, darželinukams 5-6 metų 

 

Ar namuose turite gintarinius karoliukus, apyrankę arba Jūratės ašarų? Jeigu taip, tai ši pamokėlė Jums! Tyrinėsite gintarą, atliksite bandymus, sužinosite, kokios yra gintaro savybės, tapsite tikrais gintaro ekspertais. Visas užsiėmimui reikalingas priemones tikrai rasite savo namuose.

 

Informacija teikiama ir užsakymai priimami el. p. giedre.miezetiene@lndm.lt

 

 

Gintaro inkliuzas. Fot. A. Valužis

Vidinis gintaro pasaulis

 

1-5 klasių moksleiviams

 

Iš kur atsirado gintaras? Kas slypi jo viduje? Kokie yra dažniausiai ir rečiausiai pasitaikantys inkliuzai? Šis užsiėmimas – savitas potyrių seansas, gamtos ir dailės pamokų simbiozė, leidžiantis pasijusti vienu metu tiek mokslininku, tiek menininku.

 

Informacija teikiama ir užsakymai priimami el. p. migle.jonaitiene@lndm.lt

 

 

 

Ką slepia meninių audinių raštai?

 

9-12 klasių moksleiviams

 

Palangos gintaro muziejuje saugomi net trys meniniai audiniai, sukurti LDK ir Prancūzijos audyklose. Kokios epochos, asmenybės ir istorijos persipina juose? Kokie jų ypatumai? Kas paaukojo visą savo gyvenimą dėl kūrinio „Išlaisvintoji Jeruzalė“? Edukacinis pasakojimas ir viktorina apie muziejaus sienas puošiančius ir šildančius eksponatus! 

 

Užsiėmimas siūlomas kaip meno, literatūros, istorijos pamokų integracinė priemonė bendrojo lavinimo mokykloms ir ypač meno mokyklų moksleiviams.

 

Informacija teikiama ir užsakymai priimami el. p. julija.paskeviciute@lndm.lt

 

 

 

Užsiėmimai vedami platformose Zoom arba Microsoft Teams.